קו הנוף

תכנון עיצוב והקמת גנים

 

דף הבית >> החממה שלנו
 

החממה שלנו :

עגבניות מרמנד - מהחממה של קו - הנוף.

כמה פעמים קמתם בבוקר ואמרתם לעצמכם : מחר ניסע למשתלה ,אולי נבחר כמה צמחים ?שיהיה קצת יותר נעים בעיניים ?ואז נסעתם ממשתלה אחת ,למשתלה אחרת תוך התלבטות בין צמח כזה לאחר.. ואז הרהרתם לעצמכם האם זה יכנס לרכב הפרטי ? ואיך נסחוב ? וכשחזרתם הבייתה עייפים (ואני מקווה שגם מרוצים ? )שוב התלבתטם היכן לשתול ? והאם זה יצליח ? והאם כל המאמץ היה שווה ???

 

לאלה מבינכם אשר התעייפו מכל המתואר לעיל, קו הנוף מציעה שירות חדש.
שירות זה יחסוך לכם :זמן כוח ועוגמת - נפש העלולה להיווצר מבחירת צמחים לא נכונה ואי התאמתם לשטח ולסביבה .לאחר שנבקר אתכם , נקשיב ונלמד מהם הצרכים הנחוצים ,נייעץ לכם בבחירה נכונה של הצמחים וזאת לאחר בדיקה והתייחסות אל כל הגורמים הסביבתיים .

 

אנחנו נספק לכם את הצמחים ישירות עד הבית - כך תחסכו זמן יקר בנסיעות הלוך ושוב למשתלות .      

אתם תשתלו את הצמחים בעצמכם - כך תהנו מחווית השתילה בעצמכם .

מאחר והנגישות שלנו לצמחים הינה גבוהה ואנו מגדלים את מרבית הצמחים בחממה שלנו ,- אתם תחסכו כסף רב שהולך לאיבוד בדרך בגלל פערי התיווך בין המגדלים עבור אל המשתלות ועד אליכם.

תוכלו להזמין כל צמח שתרצו : מהתבלין הקטן בכוסית ועד לעץ הבוגר בחבית - כך לא תצרכו להתרוצץ בין המשתלות השונות בחיפוש אחר צמח כזה או אחר .

לידיעתכם : הצמחים בחממה גדלים ללא ריסוס או דישון - כך שבהזמנת תבלינים ואו ירקות לדוגמא אתם יכולים להיו שקטים שאינכם מכניסים לגופכם חומרים מזיקים .מראה שיח החצילים - אשר גדל בחממה ונשתל בגינת אחדים מלקוחותינו.

 

 פגישת הכרות ראשונה אינה כרוכה בתשלום .

על כל הזמנת צמחים - שיח עגבניות במתנה .

 

להזמנת צמחים ישירות עד אליכם הבייתה חייגו - 8940576 - 050  , 8691934 - 08 
( אחרי השעה 13:30 )

   



החממה של קו הנוף

 

 

לייבסיטי - בניית אתרים